Saturday, March 5, 2011

Rezeki Anak-Anak..


Alhamdulillah, permulaan tahun 2011 yg membuatkan hati kami berbunga2 cinta..hehe..Uzma & Thaqif nak dpt adik lg?? hehe..Xderla..buat ms ini kami ingin menumpukan spenuh perhatian, ksh syg kami pd kedua2 tanda cinta kami ini..

Dah ader 2 ank..bygkan keperluan yg kami perlu sediakan untuk mereka...Kalo diizinkan Allah, kami ingin ank2 kami ini hidup dlm keadaan yg selesa..& plg penting bersderhana dlm kehidupan..

Alhamdulillah, thn ni jgk sy dh dpt upgrade position kt tmpt kije sy... At the same time, thn ni jgk sy dpt jgk bebrapa offer dr company takaful yg len..Tp, like my hubby said ''kiter dh dpt aper yg kiter inginkan....why need to go to other comp..??'' Btl jgk, kalo sy move..sy xtahu bagaimana environment di sana..n yg plg risau bler mmbygkan hbgn kiter dgn ank2.. Oh, no..My family is My 1st priority..

Sy target to stay abt 2years more...& next usaha utk managerial position..of course msh di product development...

Ups..xsbr nak tggu hjg bulan ni..kalo ader rezeki ank2 lgi...sy doakan suami tercinta sy pulak dpt.. suker! suker!

“Tidaklah kamu diberi pertolongan dan diberi rezeki melainkan kerana orang-orang lemah di kalangan kamu.” (Riwayat Bukhari)

Sy berazam utk lebih berbuat kebaikan kpd ibu bapa sy, sentiasa menolong org yg memerlukan..

5 comments:

Azwani Shaari said...

tahniah! murah rezeki utk anak2...(kena tambah anak lg la maksudnya tu,hihi)

amm said...

alhamdulillah.........naik senior la ni??ke up lg??tahnia has! yups, mmg setiap anak ada rezekianya.....akak tumpang happy, muahhh ;)

Musliza Hasni said...

wani...tmbh ank lg?? mmg teringin jgk..nak besarkan ank sekali harungjer..tp yg 2 org ni pun, mmg xmenang tgn dh..2 hari lps ank aku yg 2nd ni tercekik plastik..gelap dunia rsnyer..dh bwk hukm..alhamdulillah ok dh..nnt aku citer dlm blog..

Musliza Hasni said...

yer k.liza..mmg rezeki ni diberikan pd waktu yg sgt kritikal dh..nak besarkan 2 ank ni, mcm2 keperluan btul..hehe..tq k.liza!

Eila said...

Alhamdulillah semua selamat..memang kena elert ckit ngan baby ni..semua nak masuk mulut n nak mkn..aritu si syahmi duk kungah getah gelang tu..nasib la perasan n sempat buang..kita kena sentiasa perhatikan gerak geri diaorg mase main...